Arbetet läggs på hög

Pixie och jag har jobbat på under veckan som varit. I lördags kom Ingrid och Ellie på besök. Jag trimmade, klippte klor och skrapade tänder. Ellie är nu en helt ny och vacker hund *Så fin*. Vi åt mat, fikade och hade jätte trevlig. Synd bara på det dåliga vädret, även om det är bra med regn så vi får upp blommorna ;)

Nu står jag på jobbet med Pixie, vi fick jobba över då den andra tjejen vart sjuk. Så kan det gå, det betyder att jag missar min bror på tven kl.20.00 men syrran ska spela in. Men för er andra som är hemma så slå på kanal 4 kl.20.00 och kolla på Talang 2010 där min bror och hans kompis är med, de heter "The Double G".

Det blir lite bus i parken innan jag och Pixie tar oss hemåt och sen väntar mer arbete vid datorn. Tack Pixie älskling för att du håller ut med mig idag, det blir en massa bus i parken ;)
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0