Pixie mamma kommer snart

Idag var det riktigt varmt och så klart ingen luftkonditionering på bussen. Men Pixie är hos mamma som tur är så hon behöver inte lida i bussen idag ;) Innan jag skulle iväg tog vi en runda. Pixie blir så fort varm eftersom hon är svart så drar hon ju lättare till sig värmen. Sen vart hon jätte ledsen när jag lämnade henne. Försökte smitta ut så hon inte såg men hon genomskådade mig och sprang ut på baksidan och fram till grinden :( Min bäbis
Idag är det antagligen många som ligger på stranden eller hemma och solar för här är de då inte :P I morgon ska jag försöka få med mamma ut och titta kläder med mig. Allt börjar bli för stort så nu har jag nästan inget att sätta på mig. Nej ska fortsätta jobba nu.
Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0