Trött, men då är det som vanligt :P

Det vart sent igår, först jobba till sent och sen hem för att äta och kolla på talang. Sen vart det dator för att fixa klart till på fredag. Slutligen ut med hundarna och ta ett varmt bad. Fastnade med min bok och innan jag visste ordet av så ropade syrran att Pixie ville sova. Hon hade redan lagt sig, då var klockan 2.00. Så idag är vi inte lika pigga Pixie och jag. Pixie är väll lite piggare kanske men vi håller humöret uppe med cola och musik :P

Idag har vi tränat lite freestyle trix
* Back i mellan (stå i fotposition och backa runt foten och ut i mellan benen)
* Mellan (ställa sig i mellan mina ben)
* Backa (backa rakt bakåt)

Idag kommer troligtvis min systers kompis. Hon ska flytta in med oss ett tag. Så nu blir vi en till, det kommer bli riktigt mysigt och kul ;)
Välkommen Mel ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Lämnar ett litet tassavtryck här. Vilken sötnos du har :-)

2010-05-12 @ 21:43:33
URL: http://foz.bloggplatsen.se/
Postat av: Lollo

Tack :D

2010-05-14 @ 23:50:52
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0