Vingåker

Igår var det min sista dag på jobbet, fick både tårta och blommor av min chef. Nu börjar snart en ny resa, ska bli jätte kul :) Pixie och jag blev hämtade av syrran och Fjant. Vi körde hem till mamma och pappa där jag blev lämnad.

Idag åkte jag mamma, syrran och hennes pojkvän till Vingåkers Factory Outlet. Kl.06.45 gick jag upp för att fixa mig och gå ut med hundarna. Bilresan blev sen halvt sovande, efter ett tag började jag frysa. När man sover så stänger man ju ner den funktionen att hålla värmen om man inte har något om sig. Men min smarta syster "känner mig dum nu" frågade varför jag inte satte på värmen. Jag vet inte varför jag glömde bort att man kunde skruva upp värmen och även sätta på rumpvärmen. Så resten av biten vart riktigt varmt och mysigt :P

Det var inte så imponerande som jag trott och jätte dåligt utbud och storlekar. Då var Ullared mycket bättre även om jag inte tyckte att det fanns så mycket för mig. Syrrans pojkvän fyndade där emot både kavaj, skjortor och tröja. De har bara märkeskläder men dock ej nya och väldigt dåligt om storlekar. Men är man kille kan jag rekommendera att åka dit då de hade mest för er ;) Min syster hittade dock en puma tröja till mig som jag köpte. Sen köpte jag ett spel till brorsans 360.

Varning till er alla ät inte deras mat det är inte värt det. Det vara alldeles för lite och inte så bra lagat, plus att det var grus i grönsakerna, de hade inte sköljt dem ordentligt. Helt klart inte värt de pengarna som de begärde.

Resan hem blev också halvt sovandes. Jag fick åka hem till mamma och pappa, ta hundarna och mina saker för att sen ta syrrans bil och åka hem. Nu är jag äntligen hemma och tar det lugnt ska kolla på Halv Åtta Hos Mig och One Piece.

Pixie var så glad när jag kom och hämtade henne så nu släpper hon mig inte med bliken *Sötis*. Fjant är ledsen för att hans matte inte kom och har legat vid dörren sen vi kom hem *pluttisen*

Imorgon är det Fars Dag glöm inte det, jag blir hämtad av syrran så vi akn fira honom på kvällen :)
Nu ska jag snart ut på sista rundan också ;)
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0