Fullt schema

Idag har jag tre hundar på jobbet. Alla ligger och sover, Pixie i korgen bakom mig, Fjant nedanför och Latoya i sin tygbur. Latoya eller Toya som jag säger är en Bolognese tik valp på ca 4mån som ägs av en dam i Hälsobutiken vid oss. Så idag blev jag förfrågad om Toya kunde få vara här i några timmar, det tackar man ju inte nej till ;) Men det vart en del att göra på henne klorna skulle klippas, öronen rensas, borsta igenom pälsen och klippa mellan ögonen. Så nu är hon helt slut och sover.

Efter jobbet blir det fullt upp. Ta hundarna hem ge dem mat, rasta en sista gång, fixa i ordningen mig samtidigt som jag måste hjälpa min kompis att hitta hit. Hundarna ska in i mitt rum med vatten och musik och sen ska vi iväg till syrrans jobb "Sea hund och katt" i kungens kurva. Där ifrån ska vi iväg och äta och sen blir det bio "Tusen Gånger Starkare" där brorsan är med i ;)

Nej nu ska jag fixa lite mat.
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0