Golfbanor som gjorda för hundar ;)

När vi kom fram till mamma så bestämde jag mig för att ta en promenad med dem innan vi skulle gå in. Jag hade tänkt att släppa dem på hundklubben så de kunde få springa av sig en sista gång. Men när jag gick förbi golfbanan och såg att det var helt tomt så kunde jag inte hålla mig. Så klart gick vi dit i stället så de kunde sträcka ut ordentligt. Jag älskar dagar som denna, bra väder och ingen på golfbanan. En perfekt dag för hundarna att utnyttja den. Det var några till som hade samma tanke och kom gående med sina hundar men sen vart det tomt igen. Jag ringde mamma och bad henne ta med min syster, Fjant och Honey så även de kunde njuta av den toma golfbanans lockelser ;)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0