Sällskapet gör allt ♥

Jag har blivit förkyld :( Började med ont i halsen och illamående igår och idag började jag nysa och näsan rinner *snyft*. Sofia, Diesel och Hippie kom som tur var över igår och sov över. De följde sen med oss till jobbet idag för att hålla oss sällskap. Tack det var jätte kul ni måste komma snart igen massa kramar ♥

Idag har jag skjutsat syrran till Heron City. Hon ska bowla med sina arbetskamrater. Så nu har jag Pixie, Fjant och söta Dolly här som håller mig sällskap. Yvonne anförtrodde sin ögonsten till mig. Såå söt tjej som ni kan se på bilderna nedan ;) Vi har myst vid tven och även varit ute på en lite längre promenad :)

Finns det något intressant här

Håller utkik mot dörren

Dolly kollar om det är matte som går i trappan

Skönt att komma högre upp

Profil

Njuter ;)

Ligger i mitt knä och myser

Fjant hittade en mysig sovställning ;)

Goskillen ♥

Pixie sträcker ut sig

Hej på dig

Älsklingarna ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vems är chihuahuan? kram BRA BLOGG!

2011-04-04 @ 20:16:58
Postat av: Lollo

Det är Yvonne som jobbar på Sea Hund och Katt. Men hon är inte Chihuahua utan en blandning av Papillon och Cavalier ;)

2011-04-04 @ 21:43:19
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0