Bilder

Ja min förkylning lär inte lägga sig i första taget.. verkar vara en sådan där utdragen en *suck* :( Syrran ringde och frågade om jag kunde ta Fjant tills i morgon då de ska ha takfest på jobbet. Tror det hette så? Jag och Pixie fick inte komma *snyft* :P Så Fjant följde med hem han letade noga igenom hela lägenheten för att försäkra sig om att matte inte hade gömt sig. För att få dem på bättre humör och att få vara ifred när jag skulle byta lakan i sängen. Gömde jag godis i hela lägenheten som de fick leta efter, mycket uppskattat ;) När de var klara skulle Pixie såklart se om jag inte gömt något i sovrummet.... jag fick säga åt dem att hålla sig i vardagsrummet så jag kunde bädda klart.

Nu har jag även suttit i 1,5tim för att lägga ut bilderna till hemsidan från valpträffen. Är helt slut men gå gärna in och titta på Lyckohunden

Vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0