Bitch Honey

Har precis varit ute sista rundan med Pixie och Honey. Honey kom igår och ska stanna tills imorgon :) Vi möte Milton kungspudeln och hans matte, våra grannar. Honey som löper blev jätte kär i honom och vissade upp sig, snurrade runt och la tassarna mot hans bringa. Hon är inte i höglöp obs. Men Milton tyckte hon luktade gott och viftade glatt på svansen, men inget annat. Han märkte väll att det inte var dags. Sen möte vi vår andra granne med en dvärgschnauzer, hon passade även en dvärgpudel. Honey gillade inte schnauzern och skällde ut och gjorde några utfall mot henne. I stället för att gå undan skulle hon ändå fram mot henne för att sedan bli sur. Dumma hund suck så jag fick hålla henne kort. Pixie bara satt och iaktog alla. Min lilla älskling :) Nu är vi inne och snart ska vi sova.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åh vilken härlig blogg! :D Jättesöt hund och roligt att läsa och följa med. Många av de hundbloggar som finns är ju ofta skriva av lite "äldre", så det var kul att hitta en bra blogg skriven av någon lite mer i min ålder (är för tillfället 22).



Har precis börjat blogga själv då jag fick en liten labradorvalp i födelsedagspresent av min rumskompis igår! Ytterst oväntat, men jag ser det som en bra anledning att börja hundblogga. :)



Keep up the good work!

2011-08-29 @ 08:24:18
URL: http://ohbabygaga.wordpress.com/
Postat av: Lollo

Tack va kul :) Har man väll börjat är man fast ;) Jag tycker det är jätte roligt att få lägga upp bilder på min älskling :D

2011-08-29 @ 20:33:55
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0