Min lilla tratt

Nu har jag precis uppdaterat butikens hemsida. Det tar alltid så lång tid att fixa och lägga in. Pixie är lika glad trotts tratten men hon önskar nog att den försvinner snart. Jag måste ju hjälpa henne att både dricka och äta. Men det ser mycket bättre ut så nu får de passa sig på utställningen på lördag :P Hörde att de ska regna, typiskt. Mamma ska inte med den här gången men snäll som hon är så ska jag få låna en bil :) Vi blir tre st med hundar som åker tillsammans.

Såg något fruktansvårt sött idag på jobbet. En birma kattunge på ca 14veckor, sååå söööt!! ;) Pixie skällde först men slutade när hon såg att det var en katt, då började hon vifta på svansen. Kattungen där emot tyckte inte om Pixie och fräste, matten lyfte upp den och ställde framför Pixie för att hälsa. Den fräste lite till men Pixie viftade snällt på svannsen och vände bort huvudet för att sedan lugnt gå iväg.

Det är en hel del djurkunder man har på jobbet. Vi hade även en perser inne i sista kvarten för att klippa klorna :)

Nu ska jag ut med min lilla tratt och sen ta ett varmt bad :)
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0