Grönan och hundträff ♥

Jag var på Grönan med brorsan, syrran, hennes pojkvän och en kompis till mig nu i lördags. Nu har jag åkt allt på Grönan, för den här gången övertalade syrran mig att åka Tilt. Hjälp, fick ingen luft när man åkte ner. Men kul att man klarat det, men aldrig mer säger jag :P Min favorit är Pop Expressen, jag och brorsan försökte se hur många gånger vi kunde göra High Five. Vi lyckades med tre bra träffar de andra vart lite hur som helst. Men super kul, testa det ni också ;) Nya bergodalbanan Twister är super, jätte härlig att åka :D Rekommenderar den till alla som ännu inte testat. Vid 23.00 åkte vi hem och slocknade direkt.

Imorse kom mamma och pappa med bilar och hundar. De lämnade hundarna och en bil för att sen åka och dansa. Jag och min kompis tog bilen och hundarna till hundön. Tre av valparna kom på den öppna träffen som jag ordnat Tack till er ♥ Jätte trevligt att ni kom. Det var från Kryddkullen, Hippie, Kitty och Sally. Sofia hade även med sig Diesel :) Fjant tyckte det var jätte kul och sprang runt till alla för att hinna med att sträcka på sig inför alla hannar och impa på tjejerna. Han hittade en kompis som också hade samma intresse "att jucka" så de turades om på varandra. Spelade ingen roll hur mycket man sa till. Men ja de bråkade åtminstone inte :P Honey stod och spanade runt på alla, kom någon för nära så sa hon ifrån, Pixie höll sig till mig. Vår flock höll ihop rätt bra, Kitty och Sally höll sig först till oss men vågade sig lite ut sen. Hippie är lik sin far och var ute för att hälsa och busa med så många hundar han kunde hinna med :P Diesel la sig ner och kollade på allt spektakel.

Jag och Ninna som kom lite senare åkte sen hem till mamma och pappa för att göra en födelsedagsmiddag till mamma som fyllt år. Upptäckte då att Pixie fått en ögoninflammation på vänster sida. Vet inte var den kommer ifrån men hon har svårt att öppna ögat. Ska se om det blir bättre om jag har ögondroppar annars får jag åka in, stackars liten ser nästan inget :(

Lite bilder från hundön




























Kommentarer
Postat av: Sofia

Det förklarar det hela med att Pixan kisade med det ögat, jag trodde mest att hon var trött... Hihi, sådan far sådan son :) Älskade grandisen :D Tack för att jag fick skjuds hem :) Kram

2011-08-15 @ 10:22:54
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja min lilla älskling :( Vi får åka ut snart igen :) Kram

2011-08-15 @ 18:25:43
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0