Valpträff 110828

Förlåt skulle ha skrivit igår men var helt slut efter valpträffen. Först på morgonen hjälpte jag mamma med parning. Hennes pudel Woody skulle paras med en pudel tik men det hade inte gått så bra sist så den här gången skulle jag testa. Duktig som jag är fick jag dem att fastna två gånger. Sen fick vi skynda oss att hinna till Gärdet där valpägarna väntade. Den här gången dök bara Pixies dotter Svea upp. Hos mamma kom Dexter och Tussi med familjer. Vi hade otroligt trevligt. Först träffades vi på Gärdet och sen gick vi upp till rastgården, dit jag och Sofia tog hundarna tidigare i sommar. Jag hoppas ni som kom hade lika trevligt som oss :)

Jag och Pixie följde med mamma hem för att få mat i magen som syrran och hennes pojkvän fixade iordning. Sen fick vi skjuts hem. Redan på morgonen ahde jag lite ont i halsen och på kvällen började jag nysa.

Så klart vaknade jag idag med en förkylning :( Så det kommer dröja lite innan bilder kommer på hemsidan men ska lägga upp några här nu ;)

Kram på er

Svea och Pixie

Dexter, Honey och Tussi

Blandat










Mammas nya valp 6mån Lilla Steffi :D

Familjebild: Steffi, Honey, Fjant och Pixie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0