Pixie och Svea

Idag har Pixie och jag träffat Svea (Pixies dotter) och hennes matte och en av lillhussarna. Det var jätte trevligt vi skulle mötas på Himmelska Hundar och fika men eftersom de inte hunnit iväg ännu så åkte vi hem till dem och gick gemensamt dit. Svea var överlycklig av att se oss, så jätte söt :D

På caféet var det fullt med hundar och då menar jag fullt. Som tur var skulle några gå så vi fick ett bord. Pixie höll sig nära mig och Svea växlade med att springa efter Pixie och  sin matte. Jag beställde varm choklad med grädde och en hundtalrik till Pixie med skinka, leverpastej, blodpudding, ost och gurka.

 
Vi bestämde oss sen för att ta en promenad. Det bar iväg mot Gärdet där vi släppte dem. Sveas lillhusse kastade en massa snöbollar åt dem. Både Pixie och Svea var överlyckliga att få springa efter snöbollarna och både stod de en stund och letade efter varje bland all snö.

Dagen var helt klart lyckad och det är så kul att se hur fin Svea har blivit :) Tack till hela Sveas familj för att ni är så underbara, jag hade inte kunnat fått en bättre familj till henne :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0