Grattis matte

GRATTIS matte 22år den 7 januari 2011 :)

Tack Pixie älskling :) Ja nu börjar man bli gammal :P Jag hade en underbar födelsedag med familjen, tack! Jag fick en Bluray-sepelare och ett hemmabiosystem. Så nu ska vi kolla på en massa film ;) Men först ska syrran och hennes pojkvän komma och installera det, som tur är kommer de redan i morgon. Av farmor fick jag pengar vilket var perfekt för då behövde jag inte ta ut några till utställningen som var idag, tack :)

Dan gick även åt till att göra i ordning Pixie inför utställningen.

Kommentarer
Postat av: Carina o Rikkie

Grattis på födelsedagen i efterskott!!! Rikkie-pussar i massor!!

2011-01-10 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0