Snart bara Pixie och jag igen

Alfons vart bättre men sen dålig igen. Så nu fick han fasta och idag kom hans andra dagmatte och hämtade honom. Han ska få fisk och ris så han kan börja äta igen. Funderar nästan på om hundarna inte kan fejka magont för att få fisk :P Nej da men pigg och glad var han i alla fall.

Det var jätte läskigt när vi åkte tunnelbanan till jobbet. Alfons backade ur sin sele. Så en man som stod bredvid sa till mig att Alfons hade krypit ur. Jag fick panik och kolalde ner mycket riktigt gick han glatt fram till en annan person för att hälsa. Vi skulle desutom precis gå av. Så jag ropade till mig honom och fumlade med selen för att få på den innan vi hann stanna. Så jag passade på att spänna den nu så jag inte får några fler överaskningar i framtiden.

Nu väntar vi på att Sveas familj ska komma och hämta henne. Pixie ligger i sin korg och Svea i min famn. Önskar att jag tagit fler bilder, men jag har helt glömt. Det får bli till nästa gång hon kommer på besök :)

Sen blir det bara Pixie och jag igen. Vi ska hem till mamma och pappa imorgon efter jobbet och sen på söndag åker vi till Rö :D

Nej måste fortsätta jobba nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0