Stackarna :(

Alfons var dåliga i magen på måndag när vi skulle till jobbet. Svea spydde upp sin mat i min säng och Alfons sprutade diarre ute. Alfons är bra igen, Svea spydde i natt igen. Men förhoppningsvis blir det bättre ikväll. Tror hon åt för snabbt på kvällarna. Så idag har vi gett mat lite tidigare.
Jag hoppas det hjälper. För övrigt är hon pigg och glad. Avföringen är också helt ok.

Svea har varit med ute bland lite kunder idag. Alla har smält för henne, hon är ju så socker söt ;) Pixie och hon har även busat idag.

Sötisen har även hittat sin favoritplats på min fönsterbräda där hon ligger och spanar på folk som går utanför. Pixie ligger som vanligt högt upp på berget av kuddar och gosedjur. Alfons ligger och snarkar nedanför sängen i ett hörna med kuddar.

Idag har vi även hunnit att bada och föna både Svea och Pixie, klorna klippte jag igår. Alfons fick sina klor klippta, får se om det blir något bad för honom i morgon när vi kommer hem ;)

Lite bilder på de ny badade tjejerna ;) Ursäkta att bilderna är mörka


 



Bild från igår när jag bäddade sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0