Kryssning eller Älsklingen?

Aaa snyft jag gråter min älskling är inte här :( Mamma tog med henne idag efter jobbet, jag fick i alla fall ha Honey som tröst. Vi ska på Kryssning i morgon och hundarna skulle vara hemma hos oss med min systers kompis. Men Pixie kom i förgår på att hon skulel in i höglöp. Så nu får hon vara hemma hos sin dotter i Hässelby, så Fjant inte behöver få spel. Men jag saknar min älskling, hur ska jag klara mig två nätter utan henne :( Nej jag klarade ju Uppcon så jag får bita ihop. Ska bli kul på kryssningen imorgon. Vi ska fira min faster som fyller jämna år :) Hundarna ska passas först av Ingrid och Ellie och sen av min systers kompis som sover över med dem. Sen på söndag ska jag hämta min älskling :D

Nu ska jag ut med Honey och Fjant.
Sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0