Lång Löp

Kryssningen var jätte kul och trevligt att träffa släkten. Så klart saknade jag min älskling. Eftersom Pixie började höglöpa fick hon vara hos sin dotter Star. De hade haft jätte kul tillsammans och Pixie var så välkommen fler gånger.

Blir helt galen på detta långa löp. Jag hade även lovat att passa Rikkie till söndag så han vart ju jätte ledsen när han insåg att han inte skulle få göra något. Men nej jag vill inte ha valpar till vintern. Ska börja planera för nästkommande sommar i stället. Men det blir inte förren efter den här sommarn ;)

Jag har värkligen saknat min bäbiskille. Han har både hanskydd och en halsduk runt sig så jag slipper ha stenkoll på dem. Men han har skött sig jätte bra och inte skvätt en enda gång inomhus. Så för er som vill se min lill bäbis med sina söta öron kom till butiken idag eller i morgon ;)

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0