Studenten GRATTIS brorsan!

Nu har man precis kommit hem efter att ha firat lillebror som tog studenten idag GRATTIS!! :D Min dag började med att bada tre hundar Honey, valpen och Fjant, Pixie hade badat igår kväll ;) Sen skulle jag slå in paket, blåsa ballonger och fixa i ordning mig. Vi åkte 13.00 en timme innan utspring inte så smart då det var kö hela vägen nästan och sen inga parkeringar. Men vi hann på något mirakulöst sätt med hundar, packning och människor :P Jag höll i lilla Cupcake, nästan alla blickar drogs till honom.

Varmt var det också.. stackars hundar men vi försökte hålla oss i skuggan. Sen var det bara att skynda sig hem för att ta emot gästerna. Men så klart var det kö igen och vi försökte sick saka oss fram bland vägarna för att komma snabbast hem :P

Så nu har jag och mina syskon tagit studenten nästa gång blir våra framtida barn.

Mamma håller upp skylten designad av mig ;)

Massa människor och studenter

Flaket

Söta Cupcake

Jag, lillebror och storasyster :)

Han vart hämtad av min systers pojkvän


Nästa Hollywood Lycka till brorsan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0