Typiskt... bara för att

Jag börjar bli riktigt trött... men samtidigt känns det så bra när man vet att allt hårt arbete är för en själv :) Pixie fick ett nytt antiskall halsband som fungerar jätte bra. Nu muffar hon barar lite. Ska ha på den i några dagar och sen ta bort den så får vi se om det blir någon skillnad.

Vi fick in varor idag som var efterlängtade. Så typiskt har väntat på dem i en vecka och när jag ringer leverantören och hon ska kolla upp vad som hänt med varorna så kommer de :P Så jag fick ringa upp snabbt och berätta att det löst sig. Hade ju kundbeställningar så då blir man ju extra irriterad när det inte dyker upp. Ena kunden har varit här och den andra kommer i morgon. Ska bli jätte kul när han kommer för han har redan varit inne några gånger för att se om de kommit :)

Pixie och jag har börjat träna treibball hemma. Vi har en liten mjukboll. Hon har varit jätte duktig, i början ville hon busa och kasta runt den. Men nu har hon börjat fatta att hon ska använda nosen och inget annat :)

Nu ska vi ut en sista runda och sen ska jag fylla upp ett varmt bad ;)
Kram och God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0