Äntligen klar :)

Nu har jag äntligen lagt in alla varor och ändrat om lite, är riktigt nöjd :) Imorgon kommer syrran och hämtar Fjant så då blir det jag och Pixie igen. Då blir det kollektivtrafik också, så nu måste man tanka på kortet igen ;) Idag har jag städat hela dagen efter jobbet, fattas bara att bada Fjant så är allt klart.

Den här sötnosen följde med oss hem efter jobbet. Det är min pappas kompis hund som jag passade för första gången. Söta Donna, jag vill ha ;) Älskar hundar som fångar bollar i luften. Hon var jätte cool, satt och kastade en stund när vi kom hem. Pixie sprang fram och tillbaka för att försöka få tag i bollen. Sen kröp hon upp i soffan och somnade :)





Fjant tröttnade på Bollfreakarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0