Gå och gå

Ajaj nästan 1vecka sen jag skrev, fy på mig :P Nej men det har varit mycket den här veckan :)

Måste berätta att förra veckan i torsdags efter jobbet bestämde jag mig för att ta tid på hur långt det är från jobbet till Gröndal. Det slutade med att vi gick hela vägen hem som tog 1tim och 20min :) Vi var helt slut... eller jag var det i alla fall :P Men det är skönt att jag kan vägen och att man vet hur lång tid det tar... för nu kan vi ju gå till jobbet om vi vill ;) Sen på fredagen när vi skulle till jobbet så var det strömavbrott på tunnelbanan. När de äntligen började gå så gick de jätte oregelbundet så vårt skulle inte komma på nästan 45min. Så vi gick från Liljeholmen till jobbet. Så det har varit en del promenerande... men skönt har det varit.

Pixie har ju börjat löpa men det är utdraget så jag väntar fortfarande på höglöpet *suck*. Har i alla fall bestämt att det inte blir några valpar den här gången då det blir så sent. Men till nästa gång kommer små söta Pixie valpisar och förhoppningsvis söta Svea valpar :)

I morgon ska jag gå och se en musikal... brorsan och hans klass ska ha sin slutproduktion. Ska bli jätte kul :)

Nu ska jag och Pixie bara mysa ;)
Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0