Farsdag på söndag

Oj oj är helt slut trots att ajg fick sovmorgon igår Tack mamma ♥ Vi fick igår in den efterlängtade kattleksaks ställningen som jag lyckades bygga ihop efter att ha fått ringt leverantören :P Men bra vart det och idag ahr jag ändrat ytterligare i butiken så nu är det nytt igen ;)

Hade lite problm med magen i morse tror Pixie märkte det för hon höll sig nära, hon är så snäll :) Pixie ligger och sover i sängen bredvid mig och Moppe nere i hundsängen vid mina fötter. Det är skönt att man har dem som ser efter en :) Ska ta ett varmt bad och sen krypa ner i mina nya lakan som jag bytt till. Även Pixie ska få badad, Moppe får vänta till i morgon.

Glöm inte att det är Farsdag på söndag ;) Jag ska så klart hem till min och fira.

Massa kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0