Farsdag ♥

Har nu varit och firat pappa :) En jätte bra dag som började med att titta på hus till syrran och hennes pojkvän. Sen fixade de mat och efterätt hemma hos våra föräldrar. Pappa fick presenter av mig och syrran en bok, godis och en kopp med text "Världens bästa pappa, coolaste pappa osv av brorsan fick han en flygplanspenna. Jag tog  ut alla fem hundarna innan maten, imponerande eller hur :P ;) Lyckades även få dem till att inte skälla när det kom andra hundar Älskar Petcorrectorn :)

Sofia kom förbi med Bacon och Diesel. Bacon har fått en varböld så jag skulle se hur det såg ut. Det var en liten del kvar att tömma men jag tror jag fick ut allt. Vi hittade även ett nytt sår som gjordes rent. Nu hoppas vi att det läker ordentligt så han blir frisk :)

Nu ska jag ta ett bad och sen sova.
Natti natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0