It Will Be Me

Idag fick jag springa med hundarna till tvärbanan, Moppe i famnen och Pixie skuttande skällande bredvid. Vi skulle möta upp med Sofia och Hippie, såklart hade jag varit tidsoptimist så tiden räckte inte till. Men vi hann på något mirakulöst sätt och jag var helt slut när vi kastade oss in mellan dörrarna :P

Det var trevligt med lite sällskap i butiken på morgonen Tack ♥ Ingrid och Ellie kom sen för att jobba. Vi hade en bra dag och passade på att flytta undan så man fick mer plats i mellanrummet Tack för hjälpen ;) Det vart jätte bra men det är långt från klart.

Vi stängde direkt vid 16.00 och skyndade oss hem för att hämta ut ett paket innan de stängde. Sen kollade jag klockan för att se om jag skulle hinna in till Vällingby innan de stängde. Ville överaska Sofia då jag aldrig hinner hälsa på henne. Svårt när man jobbar hela tiden. Jag fick åter springa till tunnelbanan och hann precis med. Så jag han vara hos henne i tre kvart ;)

Passade på att handla och de hade extra pris på Cola så jag bestämde mig för att chansa och orka med dem hem ;) Gick inget vidare då kassen gick sönder när vi gick mot tunnelbanan. Förstå hur många som tittade alltid gjorde man någon glad :P Sofia snäll som hon är erbjöd mig sin kasse så jag kunde ta mig hem Tack ♥

Nu är vi äntligen hemma efter mycket om och men, slitna axlar och trötta ben. Satte på Disney Channel och såg att Björn Bröder började, så härlig film :D Så efter första filmen var jag ju tvungen att leta fram den andra och se den också :D

Har busat och gosat med Pixie, Moppe har sovit som en stock. Nu har vi förflyttat oss till sovrummet och lyssnar på musik. Imorgon hämtar syrran och hennes pojkvän oss, vi ska titta på hus och sen hem till mamma och pappa för att fira Farsdag ;)

Kram på er

Så sorglig men underbar låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0