Lika morgonpigga ;)

Idag har jag lyckats få upp ännu fler hyllor i butiken, men det är långt ifrån klart. Jag blir nog aldrig riktigt nöjd :P Men spännande är det för kunderna då det alltid är något nytt som hänt ;)

Pixie och jag ville inte gå upp i morse. Vi tittade på varandra och sen la vi ner huvudena på kudden igen :) Pixie är så söt på morgonen hennes lugg hänger ner framför ögonen och hon har den där sömniga looken som säger ska vi verkligen gå upp. Vi är lika du och jag skönt att man inte är ensam om att vilja sova ;)

Moppe bajsade på sig på hemvägen så det vart raka vägen till badkaret. Han var inte helt nöjd men så fort vi torkat klart kutade han runt som en unghund och var överlycklig att vara fri. Nu har han somnat som en stock. Det tar på krafterna när man gör en massa saker varje dag, speciellt om man är 14,5år ;)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0