Mer avslappnad

Han har ätit och druckit så nu kan jag slappna av igen :) Sötisen värkar så avslappnad och glad, precis som något jobbigt släppt. Så jag är övertygad om att han mår så nu när tänderna är borta. Just nu ligger han nedanför i sin lilla säng :) Pixie försvann ut i vardagsrummet med ett ben hon fått.

Idag kom Sofia och Diesel till jobbet och hälsade på. Tack för trevligt sällskap :D Nu behövde inte Diesel känna sig ensam på hemvägen med att inte gilla och åka kommunalt, Moppe är ju inte heller så förtjust i det. Han tycker att det funkar om jag bär honom, men så lyxigt ska vi inte ha det :P Men det är nog mest spärrarna och det hala golvet som han inte är så förtjust i. Speciellt inte när jag alltid har så brotom, han vill ju ta det lite lugnare där ;)

Nu ska vi titta lite tv och sen sova.
God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0