Pinsamt

Idag när vi vaknar är det dags, har varit lite nervös men jag vet att det kommer gå jätte bra. Moppe ska ju läggas in kl. 9.30 för att dra ut tre tänder som han haft inflammation i. Så när han vaknar kommer han må bra igen :) Plus att han fortfaran de har tre tänder kvar som han kan tugga med.

Efterjobbet idag/igår :p så var det 1min kvar till tvärbanan skulle gå. Vi fick springa men lyckades ta oss på innan den gick. Jag var helt slut och såg en ledig plats så jag satte mig snabbt och sköt in hundarna. Då hör jag någon bakom mig säga "Det är allergi fritt här bak" Jag kollade snabbt mot dörren och mycket riktigt så var det djurförbud. Attan vad pinsamt brukar alltid titta det även när jag haft brotom men just då så hade jag missat det. Jag flög åter upp ur sättet och bad om ursäkt och skyndade iväg till nästa vagn. Han var inte otrevlig så det var skönt eftersom jag reste mig direkt när jag hörde honom säga det. Dock hade han fel i att det var där bak då jag satte mig längst fram :P Så djurtillåtet var längst bak ;) Men men man lär sig av sina misstag förhoppningsvis ;) Vi hittade en ledig plats där bak också så helt slut och två hundar som inte förstod någonting så kunde vi äntligen koppla av.

Två trötta hundar



Vi tittade på Förtrollad nu på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0