PetCorrector

Idag var Maxi ledig så vi fick åka själva och hämta upp Esther. Så det var väldigt lugnt idag på jobbet. Hundarna fick det som var kvar efter tårtan, vilket var väldigt uppskattat ;) Pixie har varit väldigt låg idag, kanske för att jag börjat använda PetCorrectorn, vilket hon inte gillar. Märkte att hon reagerade på den hemma hos min faster så tänkte jag skulle prova hemma. Köpte den för länge sen till Rikkie men den funkade inte på honom. Men på Pixie funkar den jätte bra, hon vågar inte säga någonting så för hoppnings vis blir det tystare.


När vi skulle från jobbet idag och jag skulle koppla Moppe så hittade jag honom gnagandes på en oxhuds sko. Han tittade upp med skon i munnen och fortsatte sen glatt att tugga på den. Så mycket för hunden som inte äter ben. Japp mormor du får tillbaka en benälskande hund ;) Ja som jag sagt innan han slutar aldrig att förvåna :)

Idag på tunnelbanestationen

Pixie i sin nya tröja

Esther tittar efter Pixie

Sååå sööt ;)

Söta Esther

Moppe tagen på bar gärning med beviset i munnen ;)


Moppepå tvärbanan :)

Söta Pixie


Kommentarer
Postat av: Carina

Hahaha du...den funkar visst på Rikkie :-)

2011-11-09 @ 14:48:20
Postat av: Lollo

Ok va bra :D Hos mig så backade han bara och fortsatte skälla, fast det var i o för sig när han gick med andra. När han var själv var han en riktig ängel ;)

2011-11-10 @ 18:11:13
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0