Djup sömn... peta dem i sidan ;)

Haha sitter här med tårar i ögonen och ett brett leende. Hade fixat Moppes vitaminer inlindat i en köttbulle. Han brukar alltid vara snabb att vakna och hugga in. Nu satte jag den precis vid nosen när han låg utsträckt och sov. Ingen reaktion, jag lyfte försiktigt på örat, inget igen. Tog så klart en bild ska ladda upp den här nedanför. Jag tryckte försiktigt talriken mot nosen, inget hände, tog ner och upp örat igen, ingen ting. Kollade på ögonen, han var i djup sömn. Helt plötsligt när jag petade honom i sidan så ryckte han till och flög upp precis som om något skrämt honom. Haha kunde inte låta bli att skratta. När jag sen bad om ursäkt och ställde fram talriken så kollade han ner och insåg att hans köttbullar kommit så han högg in direkt, sååå söööt ♥ Han slutar aldrig att förvåna mig :)

Nu ska vi ut sista rundan och sen sova.

Sweet Dreams ♦

Tyvärr vart den mörk tog med mobilen, glömde att jag har kameran :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0