Glassplitter

Igår kom Sofia och Diesel på besök efter jobbet, tack för att ni kom :) Jag fick skynda mig ner för att möta dem då vi skulle handla. Avokado, feta, kyckling och tillbehör. Sen raka vägen hem för att fixa maten så vi kunde äta ;)

Det vart film vi såg på "Planet 51", jag älskar roboten.... så sööt! Mitt i filmen hör vi hur det pangar till och glas som krossas i trapphuset. Försökte kolla ut genom titthållet men det var mörkt. Sen tändes lampan och upp kom ett par som bor över mig. De hade varit på systemet så jag trodde att de antagligen hade tappat påsen. Men sen när vi skulle ut med hundarna så var rutan till dörren trasig och det låg glassplitter överallt. Lagom kul när man har hund. Mina går ju att bära men värre var det för Diesel. Sofia fick hålla upp dörren medan jag pressade honom mot vägen för att inte gå i glaset. Jag ringde genast så de fick komma och fixa. Så på morgonen var det tejpat men de hade slarvat med sopningen då det låg lite glas kvar :(

Ska hem till mamma och pappa i helgen. Vi ska på mässa jag och mamma för jobbet, det ska bli jätte kul :) Så jag kommer inte skriva förens på söndag ;)

Lägger även upp bilder på söndag :)

Här är bilderna var för trött igår :P

Trötta Diesel


Sofia busar med Pixie... lägg inge märke till dammet i hörnet :P Ska dammsuga ;)




Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för att vi fick komma :) "Planet 51" var ju asrolig! Ja, du märkte det du också, jag fick försöka få Diesel att gå längs väggen igen då det var mycket smått kvar :/ Tur att jag inte hade båda galningarna med mig, det hade varit krångligt.

Den där serien måste jag kolla på :)

2011-10-21 @ 18:21:10
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack själv :) Ja de är super slarviga, de lagade rutan i helgen och man ser fortfarande spår av glas i mattan suck Det måste du göra ;)

2011-10-24 @ 21:36:05
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Om de inte gör det ordentligt så kan de ju lika gärna skita i det.. Gud vad söt Diesel blev på bilderna :D Min Babe <3

2011-10-25 @ 00:01:34
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Eller hur har ringt igen men de har inte gjort något, helt sjukt ..

2011-10-26 @ 21:15:19
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0