Helgen

Ja nu har man avklarat Zoorfmässan och överlevt. Det gick inte att gå igenom det på en dag så vi var där båda dagarna. Mycket att ta in och en massa roliga saker :) Så nu har man köpt upp sig inför julen. Pappa var snäll att passa hundarna Tack ♥ och min bror och hans fästmö stod i butiken i lördags Tack så jätte mycket för hjälpen :D

Moppe vart jätte ledsen när jag var borta så gissa om han vart glad när jag kom tillbaka. Har aldrig sätt honom så glad. Han hoppade strök sig och snurrade runt av lycka när han såg mig. Sen ville han inte lämna min sida, lilla pluttisen :) Till och med när jag gick upp försökte han följa efter, dock trillade han ner för trappan i stället så jag fick ha honom nära så han inte skaddar sig. Kul att känna sig så älskad :) Han var super lycklig sen när vi kom hem till lägenheten.

Glömde visa denna söta bild som jag tog förra veckan :)


Imorse kom Maxi på morgonen och sen fick vi hämta upp Esther, så nu var hella gänget samlat igen. Hela dagen har nästan gått åt till att möblera om i butiken, så man får plats med alla nya saker ;)

Så hår såg det ut på morgonen idag när vi skulle gå upp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0