Välkommen Moppe ♥

Söta Moppe (mormors hund) kom igår hem till mina föräldrar. Han följde sen med mig och Pixie hem då han ska bo med oss i några veckor :) Sötisen är 14år, kastrerad och hör inget och ser väldigt lite, men han har ändå anpassat sig jätte bra. Så nu var det fyra vovvar på jobbet idag :)

Jag har precis ryckt hår ur öronen på Moppe, inte så populärt. Men det måste göras annars blir det inflammerat. Han är ju Bichon Frisé och där gror det i öronen ;)

Ny underbar serie som jag tittar på Phi Brain: Kami No Puzzle, jätte kul för er som gillar pussel. Serien handlar om gymnasie killen Kaito som bekämpar strider med pussel mot en mysterisk intelligent grupp känd som POG.

Jag älskar den här sorten av serier med pussel, gåtor och frågor. Det är så spännande att försöka lista ut svaren innan och att det aldrig riktigt blir som man förutser.



Moppe när vi kom hem igår. Han la sig till rätta i Fjants säng :)

Idag Pixie ligger på sitt vanliga ställe och Moppe har provat en annan säng eller ja i alla fall huvudet på den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0