2km Loppis

Har varit förkyld och är fortfarande. I söndags var det 2km loppis på vår gata vid butiken. Vi passade på att ha öppet. Det var sjukt mycket människor. Sofia och hundarna Diesel och Hippie kom redan på lördagen och sov över så de följde med till jobbet och var där några timmar. Tack för det :D Mamma kom med lillebror, pappa, Honey och Steffi. Sen kom Ingrid med Ellie och även syrran, hennes pojkvän och Fjant kom trots att de skulle ha åkt iväg under helgen. Så det vart en riktig familjedag, jätte trevligt :D Tack för en underbar dag allihopa ♥

Mamma var jätte snäll och erbjöd sig att jobba idag så jag fick ledigt. Det var jätte skönt och jag kunde äntligen åka och hälsa på min farmor som ligger på sjukhus. Pappa skjutsade sen mig och Pixie till Vällingby så vi kunde hålla Sofia och Hippie sällskap sista timmen :)

Så här såg det ut på loppisen i söndags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0