Blev med bil

Är hemma hos mamma och pappa, har varit här sen igår. Jag och Pixie åkte direkt efter jobbet och fick skjuts sista biten från Vällingby. Eftersom mamma och pappa har åkt bort på semster/jobb så får jag låna en av bilarna under veckan. Just nu är jag hundvakt då brorsan är på filminspelning. Så imorgon tar jag och Pixie bilen direkt till jobbet. Sen ska jag sova hemma för då får jag sova längre och slipper köra så långt, jag och bilar :P

Jag ringde Sofia och fick ut henne på en liten runda, stackarn är ju förkyld. Hon tog med Diesel och jag mina tre så gick vi till affären så jag kunde handla något att äta. Så klart har mina föräldrar mat hemma till mig men jag var helt enkelt inte sugen på något av det.  Skönt med sällskap och att få prata av sig lite *Tack*.

Idag har jag även hunnit med att bada och föna Honey och Steffi. Sen har alla tre fått sina klor klippta, Steffi och Pixie har jag även klippt bort hår mellan ögonen. Så nu är de jätte fina :) Har tyvärr inga bilder så ni får helt enkelt bygga upp en egen bild i huvudet :P

Nej nu ska jag läsa lite och sen sova.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0