Dörrlist som huvudkudde?

Är hemma och trött, fick åka hem ett varv under dagen så jag kunde hämta ut ett paket. Pixie undrade så klart vad vi höll på med, men hon är nog glad att få vara ute ;) Lite kvalitets tid är ju aldrig fel. Har tagit hem ett brädspel åt Pixie, som hon tycker om. Så nu har vi kört lite och hon har däckat bredvid mig *ler*. Min lilla sötis :D

Måste visa denna söta bild jag tog med mobilen för några dagar sen. Hon använde dörrlisten som huvudkudde *pluttis* Om det är skönt eller inte vet jag ej :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Den där listen är ju jättehög och bergis inte särskilt skön att ligga på, men hon får det att se skönt ut i alla fall :D Å det e väl huvudsaken ;P

2011-09-15 @ 12:12:58
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha ja eller hur, har ju även en bild på Fjant där han använder stenkanten som huvudkudde. Men ja det kanske är skönt om man vet hur man ska ligga ;)

2011-09-15 @ 12:34:48
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0