Två sötisar

Jag har två sötnosar sovandes bredvid mig. Pixie i sin korg med sin nya filt från Nobby och min nya daghund Esther (Tibetansk terrier) som ska vara här på deltid :)

Fick som sagt nya varor idag, bla ett vintertäcke jag beställt till Pixie med halsduk och mössa. Tyvärr var mösan för bred för hennes huvud men annars är den perfekt så de kommer jag ta in till vintern, ska ta en bild sen när jag får tid ;)

Vi har alla tre varit ute i regnet och gått för att mata kaniner. Men lika glada var vi endå ;)

Sen som jag skrev innan så har jag ju fått låna bil. Tur som sagt att det inte är långt att åka. Men skönt var det då jag fick sova en stund till idag :P

Ska fortsätta jobba vi hörs Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0