Packa

Idag har mamma jobbat så då har vi varit hemma, jätte skönt :D Sov så klart länge med två tjejer liggandes tätt vid mitt huvud. Så mysigt med mina två tjejer som sover lika länge som mig :) Sen sträcker de på sig och kryper fram till ansiktet för att gosa, såå sööta :) Idag har Katlas framtida matte och hennes kompis varit på besök, så snart är det dags. Känns fortfarande konstigt men samtidigt så bra. Hon kommer få ett toppen liv :D De stannade en bra stund och busade en del med henne så hon är rätt trött nu ;)
 
Jag fick mamma att komma förbi med hennes foder hon ska ha med sig Tack älskar dig ♥ Känns så skönt att slippa åka kommunalt med det. Så nu behöver jag bara ta med mig resten hem så är hon klar inför sin flytt :)
 
Har två deckade sötnosar i sängen hos mig. Ska snart ut sista rundan och sen ta det lugnt.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0