Brave10

Sitter i sängen och skriver medan Pixie otåligt väntar på att jag ska kasta bollen. Attan den åkte under soffan, nu muttrar hon att jag ska komma och hjälpa henne vänta lite......

Så där klart, man kan ju tro att hon lärt sig något men inte da. Nej jag får fortsätta kasta och hoppas att hon inte lyckas putta under den igen. Men så är det när man har en boll tokig hund som gärna vill ha mindre bollar som går under soffan :P

Kollar på rätt mycket serier nu och min nya favorit som kommer 1gång i veckan är Brave10. Älskar den, det är lite åt reverse harem hållet och helt underbar. Massa snygga och söta killar ;) Väldigt underhållande serie med mycket skratt, drama och en liten gnutta romans. Väll värd att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0