Lejon i sten

Jag och Pixie har sovit över hos min faster och hennes sheltisar. Vi hade jätte mysigt, tack för en underbar dag ♥ Jag ska ladda upp bilder i morgon ;)

Sen idag åkte vi först till jobbet för att hämta bilen och sen hem till mamma och pappa. Syrran och hennes sambo skulle visa bilder och berätta om sin semester i Kenya :) Jag fick även en present. En jätte fin handgjord lejon i sten :) Jag hade desutom önskat mig ett lejon av dem så det vart pefekt ;) Tack ♥

Mamma och pappa frågade sen om jag ville låna bilen längre för de behövde den inte. Motvilligt tog jag den hem, det är ju så skönt med sovmorgon :P Så vi får fortsätta köra bil, men det har ju sina fördelar.

Nu ska jag varava ner och sen sova. Pixie har redan hunnit före, det har varit så mycket åkande den här helgen så hon är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0