Lyckad parning

Nu är det över för Pixie parningen har gått bra och nu får man hålla tummarna för att det blir små valpar i april :) Rikkie var också jätte duktig, det var ju hans första gång. Det tog lite tid men han lyckades tre gånger jag har haft honom sen i tisdags så nu har han äntligen fått åka hem. Jag fick skydda vardagsrummet med en massa handukar och de får ligga kvar eftersom Svea också ska paras om några dagar.

Nu har jag i stället lilla Steffis om ska bo här i en vecka. Syrran är på semester med sin kille och jag skulle ha passat Fjant. Men eftersom Pixie löper så bestämde jag och mamma att vi kunde byta hund.

Både jag och Pixie ska bada innan vi går och lägger oss. Vi behöver båda fräscha upp oss ;)


Rikkie skyddar Pixie genom att hålla sig riktigt nära henne ♥




Sötnosarna Pixie och Steffi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0