Ny bil

Fick äntligen ge mina presenter till pappa och syrran efter att ha väntat på dem i en månad. Tydligen har de haft problem med sina leveranser. Men jag tycker amn hör av sig tidgare och säger det än att kunden ska behöva fråga vad som hänt med varorna *suck*. Nu slipper jag tänka på en sak mindre :P

Man märker att det händer saker i magen på Pixie. Jobbigaste just nu är att hon började matvägra så nu får hon blötmat som hon i alla fall äter lite av. Dumma gravida vovve som inte fattar att hon har fler att föda :P Men tyvärr ingår det ofta i graviditeten. Snart kommer hon väll vräka i sig istället :P

Har fått bytt bil nu till en annan av mina föräldrars bilar. Den andra ska besiktigas. Så nu ska jag handskas med en ny som jag inte kört tidigare. Jobbigt det tar ju ett tag innan man vänjer sig. Men hittils har det gått bra :)

Nej nu ska jag ta det lugnt och titta serier.
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0