Hatar tandläkarn

Nu har jag skaffat ny mobil så folk kan ringa mig igen. Försöker lära mig hur den fungerar då det är touchskärm så jag är inte van :P Pixie och jag har varit hemma idag och bara haft det skönt. Vi har varit ute och kastat en massa boll så Pixie är jätte nöjd :) Nu har hon  även kommit igång med förlöpet så om ca 2veckor är hon nog i höglöp. Jätte spännande är det. Men först ska jag klara av en annan hemsk sak (enligt mig) tandläkaren. En bit av min tand har lossnat, antagligen en gammal lagning. Så på tisdag ska jag dit och få en ny fyllning. Jag HATAR tandläkaren. En lyxig sak hos min tandläkare är att han har en riktig massagestol i väntrummet. Men tyvärr kommer jag nog inte hinna utnyttja den då vi ska till jobbet direkt efter. Jag får hoppas på att det går fort ;)

Just nu så har jag Pixie bredvid som ligger utsträckt i sängen, hon är såååå söööt ♥

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0