Inventering, snurr i huvudet

Nu har det gått en vecka sen jag skrev. Jag har haft fullt upp med inventering och än är det inte klart. Man blir helt tokig på alla dessa siffror som snurrar i huvudet. Men som tur var fick jag och Pixie ledigt i tisdags så vi kunde vila ut. Nackdelen var att vilade fel och jag fick ont i vänster sida av ryggen. Hade jätte svårt att sova hela natten. Sen tappade jag bort mina jobb nycklar igår så vi fick stänga med reserv nyckeln.  Letade hela morgonen idag och hittade dem sen hängandes där soppnyckeln ska vara. Mamma hade nämligen fått med sig den hem i tisdags och jag brukar alltid låsa med den medan jag gör klart det sista. Så som rutin hänger jag alltid tillbaka den så jag inte ska få med den hem. Så jag hade så klart även gjort det denna gång enda skillnaden var att det var mina nycklar och inte sopnycklarna :P Suck hatar mitt liv ibland.

Nu går jag och väntar på att Pixie ska börja löpa. Tycker det värkar ha svullnat lite men det är väll bara som jag hopaps :P Dock önskar jag att hon gör det snart då jag ska passa Fjant i Februari och då vill jag inte ha henne i höglöp. Min syster och hennes sambo ska nämligen åka till Kenya "Glöm inte pennor till barnen TGS" ;) :P Inte för att de ska besöka några :) Den här gången har jag önskat mig ett lejon får se vad de tar med sig hem ;)

Nu har jag en trött vovve bredvid mig. Att jaga pingvinen tar upp mycket energi. Ska ta ett bad och sen ner i säng.

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0