Djurgården

Pixie mådde bättre sen innan vi skulle lägga oss. Jag Sofia och hundarna var på en runda vid Djurgården i söndags. Bra väder för hundarna dåligt för kameran ;) Vi var ute i 4timmar sen åkte vi hem och hade filmkväll. Tack för en underbar dag ♥

I måndags var jag till veterinären med Katla som fick sin 12v spruta. Passade även på att fråga om Pixies sår du jag även hittat ett under ögat som var rätt djupt. Sköterskan trodde att det var Katla efter att ha sett dem busa runt på golvet. Hon menade på att eftersom det är en valp har hon sylvassa tänder innan hon byter dem.  Stackars min älskling, får vara på dem ytterligare när de leker.

Har även en stor nyhet att berätta, jag har blivit moster :D Min syster födde henne i torsdags, så söööt.... ;) ♥ Har beställt presenter till henne som jag var och hämtade idag. Så imorgon ska jag åka över med dem :)

Nu ligger nya bilder på valparna ute på hemsidan www.lyckohunden.se

Här är bilder ifrån lördagen




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0