Hundbus

Har i helgen varit hos mamma och pappa. Shion växer hela tiden och är ordentligt väl göd ;) Nu har han öppnat ögonen och även börjat ta sina första steg, jätte gulligt.

Brorsan och flickvänen tog med mig ut båda dagarna till bla ikea och bjöd på mat och fika. Tack jag hade jätte trevligt :) På söndagen släppte jag ut alla hundar för att fota gissa om de var glada. Men tror Pixie är den som njuter mäst ;) Härligt väder var det också synd att jag hade min mens annars hade jag kunnat ta ett dopp i poolen som pappa fixat fram. Men nu till helgen tänker jag nytja den ;)

Är helt slut idag då jag hade 4 leveranser med hund/katt mat och katt sand. Inga lätta saker om man säger så, jag behöver värkligen ett bad idag ;)

Bilder från hundbuset ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0