Full fart i Lillskogen ;)

Skulle ha åkt hem igår men dum som jag var glömde jag kameran så jag fick åka tillbaka till mamma och pappa. Men nu är den med och jag är hemma och hemsidan är uppdaterad ;) www.lyckohunden.se

Det var en lugn dag på kunder men inte desto mindre jobb, hann inte med allt jag ville. Lånade ut Pixie idag igen men idag var de ute alldeles för länge nästan 5 timmar plus att hon fått ett sår när hon varit ute. Så det är sista gången jag lånar ut till dem.

Efter jobbet och när vi lämnat av allt hemma så tog jag med tjejerna till lillskogen så de fick springa av sig. Det var Katlas första gång där och hon trivdes jätte bra. Full fart hela tiden såå sööta ♥

Lillskogen idag ;)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0