Lycka till Pegasus ♥

Snyft snyft sitter och gråter, nej men jag är lite nedstämd. Min söta Pegasus har flyttat hemifrån, det är så svårt att låta dem gå men samtidigt skönt. Det bästa är ju att jag hittade en underbar familj till honom som jag känner mig trygg med. Lycka till i livet ♥ ny börjar ett nytt och spännande äventyr.

Idag har jag låtit valparna springa på baksidan hos mamma och pappa. Det var fullt ös hela tiden. Sen var det bara att lasta in hela gänget och åka hem. Alla valparna fick sitt första bad idag så Pegasus var fin och ren innan han åkte.

Nu efter han har åkt har jag hunnit med att byta lakan i sängen, dammsuga, tvätta golv och tvätta. Nu fattas bara att vattna blommorna och ta ut Pixie på sista rundan :)

Glad Nationaldag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0