Min tjockis ♥

Vägde Pixie idag, hon väger nästan 4kg lilla tjockisen :) Hennes vikt ska ligga på 3,4kg vilket jag lyckades få upp henne till med högenergifoder. Äter hon vanligt foder hamnar hon på 2,8-3kg vilket inte är en bra vikt för då har hon inget underhudsfett. Nu ökar hon så klart för valparna ;) Om en vecka börjar magen växa ännu snabbare och kommer bli ännu tyngre fram tills de föds, jätte spännande :)

Eftersom hon redan nu är lite rund har hon svårt att hitta en bra ställning att sova i. När hon äntligen hittat den såg det ut så här.

I förrgår natt

I går natt


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, vad kul!! Småttingarna växer och frodas i magen ser det ut som. Hur många ska det bli tro?? kram från mig och Rikkie

2012-03-20 @ 06:52:27
Postat av: Lollo

Japp hon är redan lite rund även fast magen inte kommer börja växa ordentligt förens om en vecka ;) Jag hoppas på minst 4st, Vet mer om två veckor då ska jag känna efter :)

Kramar

2012-03-20 @ 22:19:34
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0