Pixieburgare

Idag har vi rensat i butiken och fått ut två kylskåp så vi har mer plats i köket. Tack alla för hjälpen ♥ Pixie höll på att bli hundmat åt en Borzoi tik. Jag var lite för snabb att ta upp Pixie på disken så ägaren kunde hälsa så hon hann inte hålla i henne ordentligt. Borzoi är ju en snabb jägare och tyckte väll att Pixie var ett litet byte. Det funkar att ha henne på golvet eftersom Pixie håller sig undan dem. Men nu vart den överraskad att hon hamnade högre upp. Som tur var vi båda snabba att rycka åt oss hundarna. Så munnen stängdes precis efter nosen på Pixie så hon klarade sig. Japp man har lärt sig sin läxa. Matte beklagade sig men jag var helt enkelt för snabb och tänkte inte på det. Pixie vart skrämd men lugnade sig eftersom jag pratade som vanligt med henne.

Glömde berätta att vi fick sovmorgon idag Tack mamma  ♥

Här är bilder på min nerrakade tjej  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0